Hvor kan jeg kjøpe DMSA av god kvalitet?

Hvor kan jeg kjøpe DMSA av god kvalitet?

Pål
Hei!

Har problemer med å få tak i DMSA som er annerkjent og av god kvalitet.

Håper det er noen her på forumet som kan gi meg tips om hvor jeg kan få tak i dette.

Har kjøpt fra Supersmart, men denne liker jeg ikke...

Re: Hvor kan jeg kjøpe DMSA av god kvalitet?

Mettemor73
Følger.....

Jeg bruker også DMSA fra supersmart. Har akkurat begynt på denne (i dag).
Før kjøpte jeg DMSA rett fra apotek her i Norge, men forstår at dette ikke er mulig lenger?

Jeg startet med doser på 25 mg, så 50 mg, og nå tenkte jeg å starte med 100 mg.
(siden disse kapslene er på 100 mg).
Startet på 100 mg i dag, så er spent på hvordan kroppen vil takle det. Dette blir min første runde.
Da jeg økte fra 25 til 50, gikk det over all forventning. Ingen symptomer. Syntes nesten det var bedre enn 25 mg.

Kom gjerne med tips på DMSA av god kvalitet - hvor vi får i oss rene produkter :-)
Anyone?

Re: Hvor kan jeg kjøpe DMSA av god kvalitet?

TomBlom
Heisann Mettemor.

Har det skjedd noen endringer i forhold til lovverk og tolkninger av dette i det siste?
Sjekket på felleskatalogen og DMSA (Dimerkatoravsyre) finnes, men man må søke om
såkalt godkjenningsfritak for å få tak på den. Succicaptal heter preparatet og det er
et svensk firma ved navn Swedish Orphan Biovitrum som fremstiller det. Se lenken.

Lenke: DMSA / Dimerkaptoravsyre på felleskatalogen

Hilsen TomBlom