Vaksiner

Noamalgamper
Måtte bare dele denne da jeg er en stor motstander av dagens vaksinepraksis.

http://nyinjeksjon.wordpress.com/2012/07/05/hvorfor-er-uvaksinerte-barn-friskere/

Mvh
Per

Re: Vaksiner

helsefrik
Et godt poeng, tror ikke alle var klar over risikoer som knyttes til overdreven vaksinering.
Heldigvis hadde jeg en mor og bestemor som var motstandere av dette, dermed fikk jeg kun vaksiner
som var høyst nødvendig, og unngikk bl.a. vaksine mot meslinger, røde hunder etc.
Dessverre tilfaller jeg likevel ikke statistikken friskere "uvaksinert" barn, men...

Re: Vaksiner

Noamalgamper
Jeg har ikke fått noen vaksiner som barn og ungdom. Men fikk reisevaksine nærmere 5 stykker på en gang da jeg var28 år. Besvimte  i stolen og fikk et slags epleptisk anfall. Vaksinepersonellet foretok seg ingenting. Var rar og ør i hodet i lang tid etterpå.

Re: Vaksiner

TomBlom
Høres ut som du kan ha blitt litt kvikksølv forgiftet under vaksinering gitt...

Helt enig med dere, vaksiner er en uting! Skal aldri vaksinere meg mot noe igjen tror jeg. Skal ihvertfall ALDRI vaksinere meg mot influensa. Liker tanken på å ha et immunforsvar som holder meg frisk langt bedre. Antibiotika skal jeg også unngå som pesten for all fremtid.

Re: Vaksiner

Gift
2015 rapport fra Center of disease control (CDC) i USA sier at det fortsatt kan være innfluensavaksiner som inneholder kvikksølv. Det ble forbud mot kvikksølv i flere typer vaksiner fra 2001 i USA, men ikke i alle.

Og hva er da kvikksølvet skiftet ut med?

Aliminium finnes vist nok i flere vaksiner.

Antibiotika finnes i flere vaksiner.

Formaldehyd finnes i flere vaksiner.

og hvem vet hvilke andre stoffer som puttes inn. Går man å kjøper mat er det krav om en betydelig innholdfortegnelse (her kan det naturligvis gjøres mye forbedringer også). Går man til legekontoret og får en vaksine får man normalt ingen opplysninger om hvilke substanser man får i seg. Tenk om det hadde vært lovpålagt og gi de som skal vaksineres en innholdfortegnelse om hva vaksine inneholder først. Hvor mange ville eksemplvis da si ja til en vaksine hvor det stod at den inneholdt kvikksølv?